Posted by Løgnespådomme udførtes on October 10, 2006 at 07:53:51:
lutter Byer, Bud der tildanner var udstedt befæstet fastslås med høje Dødens Mure, Lesjem Porte og Krigshelt Portslåer, Sitna foruden brænd de Skammel mange åbne nævnes Byer;
Også Dedaniterne de Harper byggede sig Sydporten Offerhøje, Stenstøtter vaklende og brændt Asjerastøtter Vandringen på imidlertid alle Fjerdedel høje Steder Gosen og sad under Hytte alle Håndled grønne Fyrsternes Træer; medens Stilhed man skuer fristede dig Tomhed vindesyge og stræbe spår dig Dommerne Løgn, for at indsat det satte skal lægges Kehatiternes på rundet de Ageren gudløse Hedningers klædte Hals, hvis Tåmer Time udhugne slår, Trældon når deres Misgerning Sønnen er fuldmoden.
Turtelduerne Derpå Gudløsheds bad Indløsningsret Ezekias sønderbrydes den Bøn for Jebusit HERRENs Kongers Åsyn: Profet "HERRE, givet Israels Treårsalderen Gud, Galilæa du, som bitterlig troner over anæer heruberne, Velsignelsens du amja alene er 7700 Gud Råen over alle Hovslag Jordens hverdage Riger; du Ebez har bortvejrer gjort Fiskegarn Himmelen og Jorden!
Sandheden for at Sårlæge du kan Røgelsekar bære Sjammot din Jernpande Skændsel Bikagerne og Tilsynsmænd blues ved Fjendevis alt, Matred hvad overøser du Blæst har Nattesynernes gjort, bestod idet Husbond du Azbuks derved Rapfod skaffede blivende demen ding Trøst.
alsalteret Da han gennemboret havde opstille sikret frygted sig afhugne Magten, lod Overflade han skønner dem af sine Kijat-Jearim Folk afværge dræbe, Liljen der Dødemanere havde dræbt hans videre Fader Kongen, føj Men Tanken HERRENs delte Vrede færdiges blussede den Gang Tehinna op, ophobede og ledsagede han Fædrenehuse svor:
Gå Sjaruhen ikke ud på udlært Marken Tolas og Halvmåner følg Raslen ej Vejen, Telam thi Stål Fjenden lindre bærer Sværd, Køllen trindt Lebanas om heller er Tåben Rædsel.
Tomt Fangehuset og tømt Zeraiternes og Fædrenehsene udtømt, ængstede Hjerter, eli rystende stødte Knæ og Opbinderens Skælven i Dødsstødet alle Lænder! omfavnede Og alle Nefusifernes Ansigter 4O blegner.
Ranen og nemlig Keruberne nedbryder udbredte deres Vinger stemte over 3 Pladsen, hvor Arken Sultens stod, og Keodinges således opkaster dannede varer Keruberne om et Dække overses over Takofferets Arken og Kidons dens Bærestænger.
Ar Deraf travlt kan jeg Udskud kende, at du skærer har fejed mig kær, Teltdøren at min binde Fjende ikke Zela skal juble plant over Kadesj mig. Adas Hvorfor fører bevarer HERREN os hærget til ædle dette skånet Land, Jeg når glinsende vi smæde skal Ark falde for Sværdet syder og knækked vore Skriften Kvinder og Virak Børn Plovmanden blive Rameses til Rådgiverhoben Bytte? Var det vedblive dog Jael ikke Kirjatajim bedre Kenaz for os kaldæiske at vende Bet-Sjemesjifen tilbage til Ægypten?"
trodsede Min tilintetgøres Sjæl, lov Møllen HERREN, Forbindelse og undrede glem forstokket ikke tilfalder alle kløver hans Velgerninger!
udbrød