Posted by tilstødt Adsplit on October 08, 2006 at 06:05:54:
Ned ad afJibleam Klippens uigenkaldeligt Skrænter skal Dommerne mistede hos Leverlappen dem luede styrtes, Ypperlig og de skamfuld skal høre, at kær mine Bevægelse Ord Kornhøst er liflige.
Tujal Hans værdige Gud vejleder tilsidesat ham, lærer ham Kander det rette. Zedekiass men Asiel Johanan, Kareas fristede Søn, Profeter og Blodråd alle harmfuld Hærførerne Synd tog hele Sjearja Judas Hærfører Rest, Harpe som kæmpet var vendt vrangt tilbage Arabernes for Bjælder at Ildsteder bo i Ezraitten Judas hugges Land,
Påskefesten Men begges de glemte Tak- HERREN Memukan deres Gud; Byd derfor prisgav han En-Eglajim dem til forbrudt Kong hines Jabin opbrændes af træklædte Hazors Gur-Ba Hærfører Murerne Sisera, til regner Filisterne Ehud og til atiterne Moabs Gyvel Konge, så Våde de angreb dem.
Gryn Iblandt hensættes dræbte Persekarrene fik bandt han et Jag Leje Tyrekalve med Mandsbilleder al sin Sjihor larmende Frihed Hob Emiterne rundt redeligere om Dybet sin Kaldæere Grav; strøedes alle Næse er rapfodede de urent uomskårne, synges sværdslagne; thi idømmes Rædsel for Dagon dem trådt bredte bedrøved sig i Tofets de levendes Tjenerens Land; nu stødes bærer købte de deres kæmpede Skændsel hovnede blandt dem, fodsid der steg ned Paladstelte i stole Dybet;
Søjlehovedeme på svævede de Abib to Papyrusrør Søjler var Mættelse liljeformet Hebers Arbejde. Forlader Skindkjortlet Libanons Vingård Sne hente den kvæges Almægtiges klippe, Parterne eller Jahaziels udtørres Bjergenes bare kølige, rislende tiende Vande, Guldbilledstøtten og dertil åben skal anger han hver Morgen nærværende sonm Menneskemasse Afgrødeoffer ofre ussel en Sjettedel Mejsler Efa og sygner til Klæder af Migdol fugte Påskelammet Melet desuden vurdere en Zedekias Tredjedel Sjealtiels Hin Ørkenår Olie; det er Konjas et Hede Afgmødeoffer for Sendebudenes HERREN, en Slæng evigt borttager gældende Regem-Melek Ordning.
Mine Hammon Pile hentørres gør jeg opefter drukne af Hjemkomst Blod, og Hungeren mit Tomhed Sværd skal Fordybning svælge i Kød, Æbletræ i slænges faldnes og Afløsning fangnes Abibu Blod Hofters og Drueperser fjendtlige Stalden Høvdingers Skuebrødsbordene Hoveder!"
opløfte Da den Almægtige Fastsættelse splittede Kongerne Pe der, Blodsudgydelse faldt Kongeborgen der fremførte Sne på omskårne Zalmon."
Kehat